loading...
بازی آنلاین
سعید امیدی بازدید : 223 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

 

Trucker 2 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مسابقه ای می باشد که در سال 2015 توسط Silden ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است. سلطان جاده ها بازگشته است ! اکنون می توانید لذت سری بازی های رانندگی ماشین سنگین را مجدداً تجربه کنید ! در بازی Trucker 2 لذت رانندگی کامیون های غول پیکر و دوست دشاتنی را در بزرگراه های آمریکا بجربه کنید و از مناظر اطراف و رانندگی قابل اطمینان خود لذت ببرید. همواره سری بازی های رانندگی ماشین سنگین ، از طرفداران خاص خود برخوردار بوده است ، در اینگونه بازی ها در واقع ما شاهد یک شبیه سازی دقیق از تمامی امکانات و ویژگی های رانندگی کامیون ها هستیم که وظیفه باربری به مناطق مختلف را بر عهده می گیرد.

سعید امیدی بازدید : 275 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

 

با قسمت هشتم از سری بازی های مدیریتی Monument Builders همراه شوید تا در این قسمت به ساخت زندان معروف آلکاتراز بپردازید !جزیره آلکاتراز در مرکز خلیج سانفرانسیسکو در کالیفرنیا واقع شده است و تا سال‌ها پیش به عنوان یک محدوده نظامی شناخته شده بود و پس از آن نیز امن‌ترین زندان در جهان به شمار می‌رفت.اما امروزه این جزیره با نظارت آژانس پارک‌های ملی آمریکا، به مکانی تاریخی تبدیل شده و به عنوان بخشی از جاذبه‌های توریستی این ایالت در معرض دید همگان قرار دارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از قایق به این جزیره که در لیست مکان‌های تاریخی ملی قرار دارد، سفر کنند و از آن دیدن کنند.

 

 

سعید امیدی بازدید : 193 دوشنبه 19 مرداد 1394 نظرات (0)
جدول هفته دوم  لیگ برتر 1394

http://rupload.ir/upload/a2cxhxs5ldtx6wnjqp9.png


به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر در حالی به پایان رسید که سه تیم همنام استقلالی در لیگ پانزدهم برابر حریفان شان به پیروزی رسیدند و در جمع سرخ های لیگ برتر هم جز تراکتورسازی، پرسپولیس و فولاد به عنوان دیگر مدعیان لیگ به نتایج مناسبی نرسیدند. از مهمترین حواشی این هفته می توان به بازگشت محسن قهرمانی به دنیای فوتبال به همراه شجاع خلیل زاده که نقش اصلی دیدار سپاهان و پرسپولیس را برعهده داشتند اشاره کرد.



علی دایی با حضور روی نیمکت صبای قم نظرها را به سمت خود برگردانده و مطمئنا یکی از جذابیت های لیگ این فصل خواهد بود. علی دایی که در دومین بازی تیمش هم از کسب سه امتیاز ناکام بود در این بازی در کنار ایمان مبعلی از چهره های ویژه بازی لقب گرفت. خاطرات پیش از جام جهانی 2006 و تکلی که گفته می شد از سوی ایمان مبعلی روی پای علی دایی زده شد تا این بازیکن جنوبی از حضور در آلمان باز بماند. این دو البته در روز بازی برخورد گرمی با هم داشتند و به نظر می رسد خاطرات جام جهانی را فراموش کرده اند و مبعلی هم با آن اتفاق کنار آمده است که اینگونه علی دایی را در آغوش گرفته است.



پرویز مظلومی در بازگشت به استقلال خصیصه خود را به این تیم بازگرداند. تیمی هجومی که تا آخرین لحظه می تواند هواداران را به ایجاد موقعیت و گلزنی امیدوار کنند. خیلی بدبینانه است اگر بخواهیم نتایج استقلال در دو هفته اخیر را خوش شانسی آبی ها بدانیم و آنها در این هفته موفق شدند در روز بازگشت امیر قلعه نویی به استادیوم آزادی، 45 دقیقه جهنمی برای خط دفاعی اش بسازند و به اشکال مختلف دروازه حسینی را با خطر مواجه کنند. استقلال البته هر دو گل خود را روی تاکتیک مورد علاقه امیر قلعه نویی در فصل پیش خورد. جایی که خسرو باید توپ سانتر می کرد و البته امید ابراهیمی هم به شوت هایش می نازید. امید ابراهیمی هم برای سرمربی محبوبش سنگ تمام گذاشت و او را حداقل پیش خودش روسفید کرد. قلعه نویی که مدعی بود امید ابراهیمی بهترین هافبک آسیاست توسط دوگلی که این بازیکن به ثمر رساند با شکست از تهران رفت تا حداقل بابت این اظهارنظرش در فصل گذشته به خود ببالد.

سعید امیدی بازدید : 214 یکشنبه 18 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا – تمام قسمت ها لینک مستقیم

سریال تعبیر وارونه یک رویا را ، در شبهای تابستان ۹۴ ؛ از ایران فیلم دانلود نمایید .




سعید امیدی بازدید : 231 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود سریال تنهایی لیلا – تمام قسمت ها لینک مستقیم

سریال تنهایی لیلا را ، در شبهای تابستان ۹۴ ؛ از ایران فیلم دانلود نمایید .




سعید امیدی بازدید : 233 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)

جدید و خنده دار ترین اس ام اس های سرکاری


538587639 جدید و خنده دار ترین اس ام اس های سرکاری

 

شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه ؟!؟

پس …

دانشمندا ذاتا اسهال بودن


.
.
.
.
.
با بعضى از آدم ها باید رفت ماهى گیرى…. از بس که کرم دارن…!!!
.
.
اس ام اس خنده دار
.
بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ” بالاخره” رو چطوری خوندین؟
.
.
.
.
.
هر وسیله ای که مامانت جمع می کنه حتما گم می شه،

بهش هم میگی میگه من دست نزدم همونجا گذاشتم !

سعید امیدی بازدید : 253 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود برنامه نود ۹۴ با لینک مستقیم | آخرین برنامه


“دانلود برنامه نود ۹۴ با لینک مستقیم از سرور ایران فیلم

آخرین برنامه فصل ۹۳-۹۴


لینک صفحه دانلود : دانلود آخرین قسمت برنامه نود


سعید امیدی بازدید : 375 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)


انیمیشنی دیگر از گروه انیمشن گروه ایران فیلم

تام و جری-Tom and Jerry

دانلود مجموعه کامل انیمیشن تام و جری-Tom and Jerry با کیفیت بالا و لینک مستقیم

فول آرشیو در دو فصل از سال ۱۹۷۵ تا ۲۰۱۴

دانلود آرشیو کامل انیمیشن تام و جری-Tom and Jerry

سعید امیدی بازدید : 331 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

روزه گرفتن در تابسان با روز های طولانی چه حکمی دارد ؟

 

روزه گرفتن در تابسان با روز های طولانی چه حکمی دارد ؟

 

 

سایت آیت الله سیستانی پاسخ به پرسشی درباره روزه داری در زمان های طولانی را منتشر کرده است:پرسش: در کشور دانمارک زندگی میکنم روز در ماه مبارک رمضان ۲۰ تا ۲۱ ساعت است و من مشغول کار هستم و نمی‌توانم با این روزهای بلند روزه را تحمل کنم حکم روزه من چیست؟پاسخ: واجب است بر طبق اوقات شرعی همان شهر روزه بگیرید هرچند روز بلند باشد ولى اگر روزه گرفتن مشقت زیادی داشته باشد و عادتا قابل تحمل نباشد، جایز است در هنگام شدت گرسنگی و تشنگی بنابر احتیاط واجب تنها به مقدار ضرورت آب بنوشید یا غذا بخورید و باید بقیه روز را به احتیاط واجب امساک کنید و بعد از ماه رمضان این روز را قضا کنید و کفاره ندارد.

و نیز می توانید در محدوده زمانی بین اذان صبح تا قبل از اذان ظهر به مقدار مسافت شرعی (۲۲ کیلومتر) از آخرین خانه های شهر خارج شده و روزه خود را در آنجا افطار کنید و به شهر بازگشته و در این فرض امساک واجب نیست و باید بعدا آن را قضا کنید و کفاره ندارد.

و اگر روزه مانع کاری باشد که امرار معاش متوقف بر آن است مثلا موجب ضعف شود به گونه ای که امکان ادامه کار نباشد یا به حدی موجب تشنگی شود که قابل تحمل نباشد, پس اگر تغییر کار یا ترک آن در ماه مبارک رمضان ممکن باشد وبتواند زندگی را با مالی دیگر هرچند با قرض ادامه دهد، این کار را انجام دهد و روزه بگیرد و در صورتی که این امر میسور نباشد, باید روزه بگیرد, ولی هنگام ضعف شدید می تواند با نوشیدن آب یا خوردن غذا بنا بر احتیاط واجب (فقط) به مقدار ضرورت ضعف خود را برطرف کند و خوردن بیش از آن مقدار اشکال دارد, و به احتیاط واجب باید بقیه روز را امساک کند، و باید بعد از ماه مبارک رمضان آن را قضا نماید وکفاره بر او واجب نیست.

سعید امیدی بازدید : 287 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

اس ام اس شب قدر ویژه ماه رمضان ۱۳۹۴ 

 

شب قدر 

 

شب قدر، شبی که باید به یاد روی محبوب عزیز، آن یار پنهان رخسار، با دردمندی‌های عاشقانه نالید و دیدار او را از خدای طلبید.

 

*************اس ام اس شب های قدر ***************

 

شب قدر، شبی که شیاطین در بند اسارتند و آدمیان ایمن از آنها.

 

*************اس ام اس شب های قدر ***************

 

شبی که در آن خطاب می‌آید: کجایند جوانمردان شب‌خیز که در آرزوی دیدار، بی‌خواب و بی‌آرام بوده‌اند و در راه عشق شربت بلا نوشیده‌اند، تا خستگی ایشان را مرهم گذاریم و اندر این شب قدر ایشان را با قدر و منزلت گردانیم؛ که امشب، شب نوازش بندگان است و وقت توبه گنهکاران.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 921
  • بازدید کلی : 65,326